Nytænk din kundestrategi: Vil du have loyalitet, så køb en hund!

Kundebegrebet er under forandring og kommerciel succes kræver, at du nytænker dit kundefokus, dine kunderelationer og ikke mindst den ledelse, du skal præstere.

Tirsdag, 18 juni, 2013 - 08:15 to 12:30

På dette spændende arrangement kan du møde 4 kapaciteter:

• Per Østergaard Jacobsen, Ekstern lektor og videnskabelig medarbejder hos Copenhagen Business School,
  • Jonas Sylvest, Partner - og ansvarlig for dialogstrategi - i et af de mest vindende cross media bureauer Hjaltelin Stahl,
  • Hanne Lindblad ,Adm. direktør hos Call me
  • Søren Pedersen, Partner og Business Development Director i Wilke

De giver deres bud på vindende strategier, nye ideer og redskaber samt udfordrer dig som kommerciel- eller marketingansvarlig.

Wilke har i foråret lavet to studier. Det første handler om hvordan den almindelige dansker oplever rigets tilstand for så vidt angår kundeservice i danske virksomheder.
Den anden handler om hvordan danskerne tolker og vurderer de stadigt flere kundeklubber, der skyder op som paddehatte. Resultater fra disse undersøgelser fremlægges også.

Ved no-show uden afbud senest dagen før faktureres et gebyr på 500 ekskl. moms.
Deltagelse er gratis. Evt. spørgsmål kan sendes til event@wilke.dk.

Sidst opdateret: Communications // 03/02/2015