Ann Westenholz starter lavine

Børsen: CBS-professorer i åbent opgør

01/04/2011

Børsen: CBS-professorer i åbent opgør

Mistilliden til CBS-formand Anders Knutsen tager til i styrke blandt undersåtterne. Professorer og studerende har fået nok af topstyret ledelse og kræver en ny start med ny formand. Ledelsesekspert betegner ledelses-stilen ved CBS som gammeldags.

Kortvarig jubel og klapsalver over fyringen af rektor Johan Roos ved den københavnske handelshøjskole CBS er afløst af et massivt pres fra professorer og studerende for at komme af med bestyrelsesformanden Anders Knutsen, der har stået i spidsen for skolen siden 2003.

Siden Anders Knutsen gjorde det klart i dagbladet Børsen i denne uge, at han agter at blive på sin post, indtil hans valgperiode udløber i februar 2012, er opfordringerne til hans afgang væltet ind på den CBS-finansierede netavis CBS Observer.

Læs hele artiklen her.

Sidst opdateret: Communications // 25/10/2012