JurForsk inviterer til PhD kurset: Doctoral Education in law: Perspectives and Challenges 2018

Alle PhD studerende inden for disciplinerne jura og tværfaglig juriske studier er inviteret til kurset: Doctoral Education in Law: Perspectives and Challenges 2018.

22/10/2018

JurForsk har arrangeret PhD kurset: Doctoral Education in law: Perspectives and Challenges 2018.

Kurset vil finde sted d. 7-8. november på Christiansborg.

CBS LAW deltager blandt andet, og er med til at holde et oplæg om, hvordan PhD uddannelsen fra et arbejdsgiverperspektiv kan booste en erhvervskarriere. Under samme tema taler også Jakob Bundgaard fra CORIT advisory.

Endelig holder PhD studerende fra Institut for digitalisering (CBS) og vinder af "Pitch your PhD 2017" et oplæg om, hvor vigtigt det er på kort tid at kunne præsentere sit forskningsprojekt. Ydermere, vil han give fif til, hvordan man formidler et forskningsprojekt eller resultat, så modtager hurtigt forstår projektet- eller resultatet og vigtigheden heraf.

Sidst opdateret: CBS LAW // 08/10/2019