Scandinavia-Japan Sasakawa Foundation

Indkaldelse af ansøgninger. Deadline 15 Februar 2008

20/12/2007

Scandinavia-Japan Sasakawa Foundation er en fond, der har til formål at styrke relationerne mellem de nordiske lande og Japan. Dette formål søges fremmest gennem økonomisk støtte til forskning, udvikling, uddannelse og undervisning inden for medicin, da humanistiske og sociale videnskaber, naturvidenskaber, de tekniske videnskaber og kultur. Fonden yder ikke tilskud til deltagelse i internationale konferencer.

Der benyttes ikke ansøgningsskema. Ansøgningen skal affattes på engelsk og må indeholde en kortfattet redegørelse for formålet, curriculum vitæ og budget. Ved ansøgningen om studieophold i Japan må der tillige foreligge referencer og tilsagn om ophold ved den pågældende institution.

Ansøgere får besked om eventuel tildeling ultimo marts 2008

Fonden forventer at modtage beretning senest tre måneder efter projektets afslutning/hjemkomst.

Deadline 15 Februar 2008

Ansøgning indsendes i 3 eksemplarer til:

Scandinavia-Japan Sasakawa Foundation

Copenhagen Business School