Fremtidens kommunikations- medarbejder

Møde i netværket for kommunikations- og informations- medarbejdere ved de højere uddannelses- institutioner i Danmark

Mandag, 27 september, 2004 - 09:30 to 16:00

- møde i info-netværk Danmark

Udviklingen inden for kommunikationsbranchen er stor i disse år, og holdningerne til kommunikationsmedarbejderens kompetencer er under forandring. Kommunikatøren skal både kunne operere som generalist og som rådgiver på et strategisk niveau. Og hvad er det for særlige krav, kommunikatøren mødes med inden for universitetsverdenen? Hvad er de kommende fokusområder?

I en vekselvirkning mellem input og workshops sætter vi fremtidens kommunikationsmedarbejder på dagsordenen – men også godt med tid og rum til udveksling af viden og problemstillinger fra universiteternes dagligdag.

Mere information, kontakt Birgitte Opperman i CBS' kommunikationsafdeling, e-mail:
bo.info@cbs.dk, tlf.: 3815 2045

Sidst opdateret: Sekretariat for Ledelse og Kommunikation // 27/09/2004