Institut for Finansiering har fået en bevilling på 11 millioner kr.

Institut for Finansiering og det tilknyttede World Class Research Environment i Financial Risk Management har fået en bevilling på11 millioner kr.

21/12/2009

11 millioner kr., som skal finansiere 5 ph.d.-stipendier. Det Frie Forskningsråd har som led i ”Forskeruddannelsesbevillingen 2009 og 2010 – Mobilitetsstipendier” uddelt i alt 215 mobilitetsstipendier til forskeruddannelse ved universiteter i Danmark. Der var i alt søgt om 623 stipendier.

Derudover har Forsknings og innovationsstyrelsen bevilget et erhvervs ph.d-stipendium til Nicolai Møllgaard Lassesen, som får David Lando som vejleder.

Sidst opdateret: Communications // 08/11/2012