The Copenhagen MBA verdens tredjebedste i ’Better World MBA Rankings’

12/10/2015

CBS’ fuldtids MBA – The Copenhagen MBA – er gået op fra nummer 10 i 2013 til 3 ud af 121 i Corporate Knights' globale rangordning af programmer. Det noteres blandt andet, at The Copenhagen MBA ”støtter et imponerende økosystem af institutter og centre, herunder et bæredygtighedsorienteret Center for Leisure and Culture Services og et CSR-fokuseret Centre for Business Development Studies. Det er også base for 180 Degrees Consulting, verdens største universitetsbaserede konsulentfirma, som arbejder med at forbedre effektiviteten af non-profit organisationer og sociale virksomheder over hele verden”. Prodekan for The Copenhagen MBA og lektor ved Økonomisk Institut Birthe Larsen siger: ”Vi bestræber os på hele tiden at udvikle vores program, så det passer til vores studerendes skiftende behov og præferencer, og vi ved, at CSR og 180 Degrees Consulting er blandt de attraktive elementer. Vi er stolte af at have udviklet vores program så meget, at vi nu ligger længere oppe på listen end prominente institutioner såsom Harvard og MIT”.

Se hele listen her

Find mere information om The Copenhagen MBA her