Piccolo / Piccoline

Institut for International Økonomi, Politik og Business søger en Piccolo/Piccoline under 18 år til en stilling i et internationalt miljø.

17/05/2024

Vi er et institut fordelt på 4 etager i Porcelænshaven 24A/B, beliggende lige ved Frederiksberg Have.
Vi er tilsammen mange medarbejdere i forskellige stillinger, som undervisere og administrative medarbejdere. Vi har allesammen meget travlt og har derfor behov for en frisk medarbejder, der kan rydde op i vores køkkener, rense kaffemaskinerne, sætte service i opvaskemaskine og tømme igen samt hjælpe os med løbende daglige opgaver.

Arbejdsopgaver i stillingen

Rens af kaffemaskiner
Oprydning i frokoststue og køkken
Fordele service på etagerne og til kantinen
Vande blomster
Afkalkning af kaffemaskine og elkedel
Almindelig oprydning i fællesarealer og i kopirum
Ærinder til Føtex
Andre forefaldende opgaver

Krav til erfaring / kvalifikationer og personlige kompetencer
Vi søger en pligtopfyldende, ihærdig ung medarbejder, der kan arbejde selvstændigt og som kan lide oprydning og serviceopgaver.

Vi vil foretrække, hvis du har tidligere erfaring som piccoline/piccolo, men det er ikke et krav.

Vi tilbyder
Vores institut har et godt arbejdsmiljø og fleksible arbejdstider. Vi forestiller os, at du kommer 2 gange om ugen til en 1½ times vagt.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse vil ske i henhold til Cirkulære af 21. november 1985 (LP nr. 110/85) fra Finansministeriet vedrørende bybude/retsbude (piccoloer/piccoliner) i statens tjeneste, med virkning fra 1. oktober 1985.

Timelønnen udgør mellem kr. 60,06 og kr. 81,41 og afhænger af alder.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du er under 18 år, men dog fyldt 15 år.

Yderligere oplysninger
Hvis du gerne vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Pia Kjær Lyndgaard på telefon
38 15 25 01 eller på e-mail pkpe.egb@cbs.dk

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 4. juni 2024.

Din ansøgning
Du søger stillingen ved at sende en ansøgning via e-mail til Institutsekretær Pia Kjær Lyndgaard på pkpe.egb@cbs.dk, hvor du skriver lidt om dig selv, og hvorfor du gerne vil have denne stilling.