Cranet konferencen 2014

Cranet konferencen 2014 - HR's eksistentielle dilemma: kontrol eller tillid?

Tirsdag, 9 september, 2014 - 09:00 to 16:30

Vi glæder os til at byde velkommen til Cranet konferencen 2014.

HR's eksistentielle dilemma: kontrol eller tillid?

Årets Cranet HRM konference fokuserer på dilemmaet mellem kontrol og tillid som ledelsesparadigmer.
Produktivitetskommissionen anbefaler, at offentlige ansatte skal bruge mindre tid på at dokumentere arbejdsprocesser og i stedet vises mere tillid i forhold til deres faglige skøn.

Alligevel implementerer både offentlige og private organisationer performance- og ledelsessystemer med fokus på styring og kontrol.

Konferencens indlægsholdere belyser dette eksistentielle dilemma fra forskellige synsvinkler.

Konferencen tager pulsen på, hvor HR er lige nu, og har som mål at bygge bro mellem forskning og praksis. Vi har inviteret de allerbedste ressourcepersoner for årets temaer på talerstolen i Ovnhallen på CBS, og på eftermiddagens workshops mødes praktikere og forskere i dialog med hinanden, og deltagerne diskuterer og perspektiverer nyeste praksis og forskning.

Temaer på Cranet HRM konferencen 2014
•    HR i det danske skolevæsen
•    Co-creation kræver tillid
•    Kulturbåren CSR
Kom og mød årets leder fra Syd Energi, Niels Duedal og hør spændende oplæg fra blandt andet:
•    Arla
•    BRF Kredit
•    Topdanmark

Pris
Konferencepris per person: Kr. 2.875 ex moms. Deltagerprisen inkluderer forplejning på dagen.

Særlig pris for CBS Executive Alumni og Noca-medlemmer: Kr. 2.000 ex. moms

Tid og sted
CBS OVNHALLEN & CBS Executive, Porcelænshaven 20 - 22, 2000 Frederiksberg. Torsdag den 9. september kl. 9.00-16.30.

Bag om Cranet projektet
Cranet projektet er et internationalt HRM forskningsprojekt. Det undersøger og evaluerer løbende HRM-strategi og -praksis i ca. 50 lande og danner dermed et solidt afsæt for udvikling, forskning og benchmarking, som muliggør systematiske komparative analyser af HRM i private og offentlige virksomheder.

Cranet projektet repræsenteres i Danmark af CBS Executive, CBS og NOCA.

Du kan læse mere om årets Cranet-konference og se programmet på www.cranet.dk

Sidst opdateret: Communications // 17/12/2017