Skriv dig op til nyheder og forskningshistorier fra CBS

Følg forskningen på Copenhagen Business School, og hold dig opdateret om events, kurser og forskningsbaserede efteruddannelsesforløb.

nyhedsbrev

Med vores nyhedsbrev, ‘Copenhagen Business News’ får du interessante og oplysende historier fra forskningens verden og CBS-forskernes nyeste løsninger på de udfordringer, som erhvervslivet og samfundet står overfor.

Vores artikler er målrettet til dig, der gerne vil følge med i, hvad der foregår i den videnskabelige verden inden for økonomi, grøn omstilling, digitalisering, marketing, ledelse, innovation og strategi.

Udover nyheder og baggrundsartikler om forskningen på CBS får du:

✓ faglige indspark og inspiration til dit arbejdsliv

✓ invitationer til events, forskningsbaserede kurser og konferencer

✓ tilbud om karriererådgivning til unge professionelle

✓ ledelsesviden og information om ledelsesuddannelser på CBS

Skriv dig op her

Nyhedsbrevssamtykke

Når du tilmelder dig nyhedsbrevet giver du tilladelse til, at Copenhagen Business School må sende dig nyhedsbreve og bekræfter, at CBS må indsamle og behandle de anførte personoplysninger til formålet. CBS’ nyhedsbreve kan indeholde invitationer til arrangementer og markedsføring af kurser og lignende. Vi bruger personoplysningerne, såsom navn og e-mailadresse i forbindelse med udsendelse af nyhedsbrevet. De brugsdata vi eventuelt løbende indsamler, som fx hvad du har klikket på, bruger vi til at lave forbedringer af vores nyhedsbrev. Fx i form af emnevalg både overordnet og i forhold til specifikt indhold, udsendelsestidspunkt, optimeringsbehov til forskellige devices etc.

Du kan altid afmelde dig igen ved at bruge linket i bunden af hvert nyhedsbrev.

Sidst opdateret: Sekretariat for Ledelse og Kommunikation // 09/05/2023