Ny strategisk samarbejdsaftale med IMT i Indien

CBS har netop indgået ny partnerskabsaftale

26/06/2012

CBS har netop indgået ny strategisk samarbejdsaftale med Institute of Management Technology i Ghaziabad, Indien.

CBS har indgået en partnerskabsaftale (MoU) med Institute of Management Technology (IMT) Ghaziabad, New Delhi, som er én af Indiens førende private business schools. Underskrivningen af aftalen fandt sted i New Delhi d. 13. juni i forbindelse med IMTs værtskab for den anderkendte Global Business School Network 2012 Conference.

IMT og CBS ønsker med denne aftale at indlede et flerstrenget samarbejde omkring executive education, PhD uddannelse, Post.doc., udveksling og studieture. CBS ser frem til sammen med IMT at bidrage til udviklingen af dansk-indiske relationer, til gavn for vore studerende, forskere og erhvervslivet.

På billedet ses IMTs leder Professor Bibek Banerjee og CBS’ delegationen, bestående af Vice President for International Affairs Dorte Salskov-Iversen, Chef for Det Internationale Kontor Tom Dahl-Østergaard, Lektor Michael W. Hansen og Lektor Sudhanshu Rai.

Sidst opdateret: Communications // 12/10/2012