CSE Investor Day: Overvejer du at investere i en opstartsvirksomhed?

Copenhagen School of Entrepreneurship og CBS Alumni inviterer til CSE Investor Day. Mød nogle af Danmarks mest lovende iværksættere og opstartsvirksomheder

Tirsdag, 18 november, 2014 - 15:30 to 19:00

Du er velkommen, hvis du har erfaring med seed investment i opstartsvirksomheder eller hvis du overvejer at investere i en opstartsvirksomhed for første gang.

Hvordan du vælger at bidrage, er op til dig. Kom og oplev "up and coming" iværksættere pitche deres idé. Eller grib muligheden for at

• investere økonomisk i en opstartsvirksomhed,
  • engagere dig pro bono som bestyrelsesmedlem,
  • investere din tid eller dit branchekendskab.

Arrangementet finder sted den 18. november 2014 kl. 15.30 på CBS, Ovnhallen, Porcelænshaven, 2000 Frederiksberg

Har du spørgsmål, kontakt CSE Mads Ejstrup Frederiksen mef.edu@cbs.dk

Om Investor Day
Investor Day afholdes for tredje år i træk, og sker i samarbejde med Keystones og Business Angels Copenhagen.

Business Angels Copenhagen (BAC) er et netværk for København-regionen med mere end 60 aktive investorer og partnere.

Keystones matcher investorer med virksomheder som har en ambitiøs og skalerbar forretning. Keystones er lokaliseret i Danmarks største videnskabspark, Scion-DTU, nord for København.

Copenhagen School of Entrepreneurship (CSE) er en del af CBS. CSE hjælper iværksættere fra alle universiteter i Danmark med at udvikle opstartsvirksomheder fra idé til forretning. På baggrund af praksis udvikler CSE også læringsmetoder og værktøjer.

Sidst opdateret: Alumni // 15/11/2021