Tietgenprisen 2006 tildelt Eva Boxenbaum, IOA

To lovende CBS-forskere har modtaget Tietgenprisen 2006

19/04/2006

Eva Boxenbaum, adjunkt ved Institut for Organisation og Arbejdssociologi, har sammen med Helle Zinner Henriksen, adjunkt ved Institut for Informatik, fået Tietgenprisen på 100.000 kroner for  lovende og betydelig forskning inden for erhvervsøkonomi.

Tietgenprisen uddeles årligt af FUHU ved et særligt arrangement. Ud over de to CBS prisvindere fik Michael Slavensky fra Institut for Erhvervsstudier ved Aalborg Universitet også prisen.

Adjunkt Eva Boxenbaum, Institut for Organisation og Arbejdssociologi, Copenhagen Business School (CBS)

Eva Boxenbaum tiltrådte i 2005 som adjunkt på Institut for Organisation og Arbejdssociologi ved CBS, hvorfra hun også har en ph.d. grad. Hun er tidligere uddannet i samfundsvidenskab ved McGill University i Canada, hvorfra hun har en Bacholor of Arts, first class honours (1996); Bachelor of Arts, professional degree (1997); samt Master of Arts, outstanding thesis (2001). Gennem sit uddannelsesforløb har hun modtaget flere akademiske priser, og hun har desuden 3½ års erhvervserfaring fra Canada (1997-2000).

Sidst opdateret: Communications // 19/04/2006