Internationalt anerkendt ekspert inden for informationsdesign besøger CBS

Dr. JoAnn Hackos, præsident for firmaet Comtech i Denver, USA, og direktør i Center for Information-Development Management holder seminar på Handelshøjskolen.

10/06/2003

JoAnn Hackos er fortaler for den minimalistiske linje inden for informationsdesign og -udvikling, og hun beskæftiger sig bl.a. med et af tidens mest aktuelle spørgsmål, nemlig hvordan vi undgår at drukne i de voldsomme informationsstrømme. Hendes forskning viser, at virksomheder og organisationer både kan reducere omkostningerne og gøre informationerne mere anvendelige ved at minimere dem og tilpasse dem specifikt til brugernes behov.

Seminaret foregår 13. juni, og Dr. JoAnn Hackos' foredrag følges op af en paneldebat med bl.a. Hanne Vrang, seniorkonsulent i IBM Business Services.

Sidst opdateret: Communications // 04/10/2004