For at kunne logge på WIFI skal du være tilknyttet en EDUROAM-institution og din bærbare skal være sat op til Eduroam netværket. Eduroam er et internationalt samarbejde mellem uddannelsesinstitutioner over hele verden og giver sikker og krypteret trådløs adgang.

CBS-studerende finder vejledninger til opsætning af Eduroam på egne bærbare computere på my.cbs.dk.

Studerende fra andre universiteter kan som regel finde vejledninger gennem deres eget universitets IT-support. Prøv at søge på Eduroam og universitetets navn på internettet.
Se om dit universitet er med i EDUROAM.

Link til enkelte universiteters vejledninger:

Eduroam på RUC
Eduroam på KU
Eduroam på AAU

CBS-GUEST

CBS-GUEST er et trådløst netværk til besøgende på CBS, der ikke har CBS-login. Som CBS-studerende kan du ikke oprette en gæstekonto. Gæster på CBS kan oprette en gæstekonto for en dag via en selvbetjeningsportal.
PDF icon Se, hvordan du opretter adgang til CBS-Guest

Sidst opdateret: CBS Library // 07/09/2023