Team

Mød teamet bag NeuroLab og læs mere om dem samt deres forskningsområder.

Ioanna Constantiou (MOOD SYNCHRONICITY, ONLINE ALTRUISM, ONLINE DATING)

Ioanna Constantiou er professor med særlige ansvarsområder ved Institut for Digitalisering på Copenhagen Business School. Hendes primære forskningsområder er big data og strategifremstilling i de digitale miljøer, forretningsanalyse og organisatorisk beslutningstagning, deleøkonomi, nye forretningsmodeller og socioøkonomiske påvirkninger, brugeradfærd på digitale produkt- og servicemarkeder og strategifremstilling i digitale økosystemer og platforme.
E-mail: ic.digi@cbs.dk


KIERAN CONBOY (TECHNO-COGNITIVE ADAPTATION)

Kieran Conboy er professor ved School of Business & Economics hos University of Galway, co-principal investigator ved Lero Irish Software Research Center og kommende chefredaktør for European Journal of Information Systems. Kierans arbejde fokuserer på måden, individer tilpasser deres adfærd og overbevisninger, når de interagerer med digitale teknologier.

 

QIQI JIANG (TECHNO-COGNITIVE ADAPTION, GREEN FUTURES)

Qiqi Jiang er lektor ved Institut for Digitalisering på Copenhagen Business School. Han fik sin ph.d.-grad fra Institut for Informationssystemer, City University of Hong Kong, sin kandidatgrad fra ETH Zürich og sin bachelorgrad fra Nankai University. Qiqi interesserer sig for at forstå, hvordan mennesker interagerer med nye teknologier som mobilteknologi, blockchain, AI osv.
Email: qj.digi@cbs.dk

 

Andreas Blicher (ONLINE ALTRUISM, ONLINE DATING, ONLINE DISCLOSURE)

Andreas Blicher er adjunkt ved Institut for Digitalisering på Copenhagen Business School. Han har en ph.d. i psykologi fra Københavns Universitet. Hans nuværende forskning undersøger samspillet mellem informationssystemer og emotioner ved hjælp af eye tracking, biosensorer og virtual reality. Han arbejder også på studier, der relaterer til digital transformation af arbejde og digitale platforme, samt mere specifikke emner som privatliv, cybersikkerhed og online altruisme.
E-mail: abs.digi@cbs.dk

 

DANIEL BARRATT (COGNITION AND VISUAL ATTENTION)

Daniel Barratt er lektor ved Institut for Ledelse, Samfund og Kommunikation (MSC) ved Copenhagen Business School. Hans forskningsinteresser omfatter visuel kommunikation og film, visuel opmærksomhed og øjenbevægelser, teorier og modeller for følelser og de kulturelle påvirkninger af kognitive processer. Han er direktør for CogLab, en facilitet til at udføre eksperimentel forskning baseret på MSC.
Email: db.msc@cbs.dk

 

Tawfiq Alashoor (ONLINE DISCLOSURE)

Tawfiq Alashoor er adjunkt ved Institut for Digitalisering på Copenhagen Business School. Han koncentrerer sin forskning om privatlivsbeslutninger og cybersikkerhed. Ved at bruge laboratorie- og onlineadfærdseksperimenter giver han værdifuld indsigt til enkeltpersoner, organisationer og politiske beslutningstagere om effektiv privatlivspraksis. Hans akademiske bidrag sigter mod at forbedre personlige og organisatoriske privatlivsprotokoller i et stadig mere sammenkoblet digitalt landskab.
E-mail: ta.digi@cbs.dk

 

Maylis Saigot (MOOD SYNCHRONICITY) 

Maylis Saigot er ph.d.-stipendiat ved Institut for Digitalisering på Copenhagen Business School. Hendes nuværende forskning fokuserer på fremkomsten af kollektive stemninger under online teamsamarbejde og de teknologiske funktioner, der medierer dette fænomen. Hun bruger en række forskellige forskningsmetoder, herunder laboratorie- og onlineeksperimenter. Mere bredt omfatter hendes interesser teamsamarbejde, neuroIS, organisatorisk UX og designvidenskab.
E-mail: msa.digi@cbs.dk

 

Angela Kensy Tziatziou (ONLINE DATING)

Angela Kensy Tziatziou er forsknings- og undervisningsassistent ved Institut for Digitalisering og kandidatstuderende i Administration & E-Business ved Copenhagen Business School. Hendes forskning i Neuromarketing omfatter ansigtskodning (AU'er) og kvantificering af annoncers effektivitet. I øjeblikket assisterer hun under forsøgsprocedurer med brug af biosensorer og eye tracking. Hendes interesser omfatter at analysere og fortolke menneskelig adfærd, at udføre forskning og finde ud af, hvordan neurovidenskab generelt kan tjene samfundet.
E-mail: aukt.digi@cbs.dk

 

Rob Gleasure (FOUNDER/DIRECTOR)

Rob Gleasure er lektor ved Institut for Digitalisering på Copenhagen Business School. Han modtog sin ph.d. fra University College Cork i 2013, og hans interesser omfatter crowds/online communities, distribueret samarbejde, design og neuroIS. Rob anvender en række kvalitative og kvantitative metoder og er især interesseret i at udforske, hvordan systemer kan designes til at udnytte intuition og interpersonel læring til socialt gode.
E-mail: rg.digi@cbs.dk

Sidst opdateret: Department of Digitalization // 11/04/2024