Åbent hus for bacheloruddannelser d. 8. maj

Selv studerende der er sikre på, at de skal læse på CBS kan have glæde af at deltage i Åbent Hus d. 8. maj. Dette kan være med til at eliminere chancen for at overse vigtige faktorer, så du kan ruste dig selv til at træffe den rigtige beslutning i første omgang.

23/04/2014

Af Carina Abildgaard Frank

Er du allerede sikker på CBS? Salomon Pedersen opfordrer alligevel alle til at komme til Åbent Hus på CBS.

Da Salomon Pedersen blev student fra Ørestad Gymnasium i 2012, vidste han at han skulle gå på CBS - hvilken uddannelse han skulle vælge, var han dog mindre sikker på..

-        ”Jeg har altid vidst, jeg skulle studere på CBS, men jeg havde slet ikke overvejet, at de havde så mange retninger, jeg kunne vælge mellem. På Åbent Hus fik jeg afklaret fordele og ulemper ved de forskellige studier, og jeg følte mig meget bedre rustet til at vælge en passende retning for min fremtid”, fortæller Salomon - der fik truffet den rigtige beslutning, og i dag læser IBP på 2. år.

Copenhagen Business School udbyder 19 forskellige uddannelser på bachelorniveau, så der er altså rigtig mange muligheder for at forme fremtiden.

“Vi oplever mange unge, der ved de vil læse på CBS, men ikke er helt sikre på, hvad det skal være. Vores uddannelser strækker sig fra it og jura over psykologi og filosofi til kommunikation og ledelse. Derfor er det vigtigt i god tid at få et klart billede af hvilken CBS-uddannelse, der er mest relevant. Det kan man bl.a. gøre ved at komme til Åbent Hus”, siger studievejleder Thomas Gylling, som har mødt tusindvis af ansøgere og studerende – ikke alle valgte rigtigt i første hug og måtte bruge første år på at skifte studium.

Kom til Åbent Hus d. 8. maj fra 14.00-19.00

Selv om man måske allerede har besluttet sig for at tage en videregående uddannelse på CBS, er det altid en rigtig god ide at tage til Åbent hus inden, man søger.

Her har man nemlig mulighed for at spørge ind til indholdet af studierne, og hermed eliminerer man chancen for at fare vild i uddannelsesjunglen, og dermed træffe den forkerte beslutning omkring valg af studie.

Vi ses torsdag d. 8 maj på Copenhagen Business School!

Sidst opdateret: Communications // 17/12/2017