Stanford Encyclopedia of Philosophy - SEP

Omfangsrige artikler på alle betydelige filosoffer samt på en række filosofiske og beslægtede begreber.

Stanford Encyclopedia of Philosophy - SEP

Indhold i Stanford Encyclopedia of Philosophy

Filosofisk leksikon udviklet i 1995 af filosoffer ved Stanford University og drevet på et ikkekommercielt grundlag ved hjælp af fagfolk fra det meste af verden.

Indeholder omfangsrige artikler på alle betydelige filosoffer samt på en række filosofiske og beslægtede begreber. SEP er bredt tværvidenskabelig orienteret og dækker derfor en række områder uden for traditionel filosofi.

Tips fra bibliotekaren

Hvis du bruger encyklopædien rigtig meget kan du finde små software dimser til din browser under tools.

SEP har også en vejledning til hvordan du bør citere artikler på din litteraturliste, se How to cite the SEP

Læs Copyright Information.

Fakta om Stanford Encyclopedia of Philosophy