• 04.12.2017

New Book

New book - 'Kædeansvar' by CBS professors Marie-Louise Holle and Ruth Nielsen
  • 10.04.2015

Kom ind i CBS’ samfundsvidenskabelige laboratorium

Medbring din bedre halvdel og få et indblik i den nyeste forskning inden for højfrekvente algoritmer på børsmarkedet og de næste fire vækstbølger. Det sker, når CBS åbner dørene for videnskabsfestivalen Forskningens Døgn 2015.
  • 05.03.2014

Det sker på CBS i marts

Danske og internationale forskere diskuterer mulighederne for grøn kapitalisme, og ny forskning præsenteres på en konference om danske familieejede virksomheder. Få et overblik over udvalgte arrangementer på CBS i marts.
  • 14.11.2013

Kommunalvalg 2013 – find en ekspert

Tirsdag den 19. november går danskerne til stemmeboksene. Find relevante eksperter fra CBS, som kan sætte valgdebatten i perspektiv.
  • 23.05.2013

CBS skaber nyt forum for Big Data

”Big Data” er de utallige digitale spor, vi skaber – og måden, hvorpå de bruges. Nyt forum på CBS udfordrer og uddyber big data på tværs af sektorer og interesser
  • 25.03.2013

Spar kommunekroner med nye samarbejder

Nye tal fra DI viser, hvor meget kommuner kan spare ved at udlicitere. Gribskov kommune er nærmest Danmarksmester. CBS-professor bakker op om opgøret med sektortænkningen og peger på gevinsten ved inddragelse af civilsamfundet
  • 16.01.2013

Hvorfor er mangfoldighed i organisationer så vigtigt?

Fra den 31. januar til d. 1. februar afholder CBS Public-Private Platform og Institut for Interkulturel Kommunikation og Ledelse workshoppen ”Diversity and Difference in the Contemporary Workplace”.

Sider