CBS søger mentorer til relanceret Career Academy

CBS søger motiverede mentorer til CBS Career Academy, et karriereudviklingsprogram for 1. års kandidatstuderende. Interesseret i at give noget af din viden og erfaring videre til den næste generation? Læs mere på www.cbs.dk/mentor.

17/05/2017

For at kunne tilbyde flere af studerende muligheden for at deltage i mentorprogrammer, har CBS Business lavet en række justeringer af det populære CBS Career Academy, der snart relanceres i en udvidet udgave.

Der forventes at blive budt velkommen til flere end 200 deltagende studerende, når akademiet løber af stablen til efteråret. Derfor søges der nu efter motiverende og inspirerende CBS-alumner og -samarbejdspartnere, der har interesse i at give viden og erfaring videre til den næste generation.

Hvad er CBS Career Academy?
CBS Career Academy er et 5-måneders karriereudviklingsprogram for en udvalgt gruppe 1. års CBS-kandidatstuderende. Programmet er baseret på et gruppeorienteret læringsmiljø hvor hver mentor er ansvarlig for 6-10 studerende, indenfor et særligt fagområde.

Som CBS mentor får du mulighed for at:

- Dele viden og erfaring du har opbygget i løbet af din karriere indtil nu.

- Inspirere og være i dialog med studerende i et gruppeorienteret læringsmiljø.

- Guide og skabe værdi for næste generation af talenter indenfor dine fagområder.

- Udfordre de studerendes karriererelaterede mindset og perspektiver.

Hvor og hvordan ansøger du?
Hvis du, eller nogle CBS-alumner/-samarbejdspartnere i dit netværk, er interesserede i at blive mentor, opfordres I til at skrive til careeracademy@cbs.dk eller besøge www.cbs.dk/mentor for uddybende information omkring programmet, mentorrollen og ansøgningsprocessen.

Find desuden ansøgningsformularen her (på engelsk).

Vær opmærksom på at ansøgningsfristen for mentorer til Career Academy er 5. juni 2017, men selv hvis fristen skulle være overskredet, er du/I stadig meget velkomne til at søge alligevel. CBS søger nemlig løbende mentorer til andre karriererelaterede projekter.

Sidst opdateret: CBS Careers // 23/01/2018