CBS Business og DJØF inviterer til karrierearrangement for nye akademikere

I samarbejde med DJØF inviterer CBS Business til gratis karrierearrangement for små og mellemstore virksomheder, som har relevante jobs til nyuddannede akademikere.

28/04/2017

For at sætte fokus på jobmuligheder for akademikere i små og mellemstore virksomheder, inviterer CBS Business og DJØF til karrierearrangement for SMV'ere med relevante jobs til akademikere.
Arrangementet finder sted onsdag den 14. juni kl. 9-12 på CBS, Solbjerg Plads.

Udbytte for jer
I tilbydes en unik mulighed for at netværke, og brande jer over for nyudklækkede akademikere, som er interesserede i en karriere i mindre eller mellemstore virksomheder. Det vil derfor være en fordel at medbringe aktuelle jobopslag og indsamle relevante kontakter. Det er ligeledes muligt at eksponere jobopslag, projekter og mindre cases gratis – enten efter eller inden arrangementet på Careergate.cbs.dk.

Udover deltagelse og eksponering på dagen, vil firmalogo fremgå i markedsføringen af arrangementet. Alt sammen gratis for deltagende virksomheder og organisationer.

Deltagere
Deltagerne vil være nyligt dimitterede, jobsøgende akademikere fra fortrinsvist CBS, men også fra KU og RUC. Vi forventer omkring 150 deltagere til arrangementet.

Foreløbigt program
09:00 Velkomst og virksomhedspræsentationer
Virksomhederne fordeles i fire lokaler, hvoraf deltagerne vælger ét. Her hører de virksomhedens fem-minutters pitch, hvorefter der er afsat 10 minutter til spørgsmål.

10:30 Networking
Virksomhederne får alle tildelt en stand. Vi anbefaler, at der medbringes en roll-up og eventuelt brochurer.

12:00 Der afsluttes med sandwich og champagne

Tid og sted
14. juni kl. 09.00-12.00 på CBS, Solbjerg Plads 3, 2000 Frederiksberg.

Forberedelse
Senest fire uger inden arrangementet skal vi have kontaktdata på den tilknyttede medarbejder samt et logo fra virksomheden til markedsføringsmateriale. Derudover skal I forberede en fem-minutters pitch, som skal afholdes på dagen (uden slides).

Hvis I har lyst til at deltage i arrangementet, bedes I venligst kontakte Relations Manager Kirsten Grunddal (kg.ce@cbs.dk).

/CBS Business

Sidst opdateret: CBS Careers // 23/01/2018