• 24.11.2022

Collaborate with students from Copenhagen Business School

Copenhagen Business School is currently looking for company hosts for business development projects in Spring 2023. As company host, you get the opportunity to meet and collaborate with 4-5 master's students from Management of Innovation and Business Development at CBS.
  • 19.10.2022

Er du klar til CBS Graduate Event?

Hvad er dit næste karriereskridt? Deltag i Graduate Event: Graduate programmer og fuldtidsstillinger den 1. november og gør brug af bibliotekets databaser til din forberedelse.
  • 06.10.2022

Få en karrierementor fra CBS

Hvad skal der til for at få et job og blive karriereparat? CBS giver dig mulighed for at investere i dig selv ved at få en karrierementor, som kan hjælpe dig gennem forskellige job overgange, give klarhed omkring dine muligheder og forskellige karriere veje du kan gå, samt give dig en god start på din karriere.
  • 09.02.2022

Bring your case to Brandathon 2022

Are you an SME and would you like to have an exclusive opportunity to have passionate students from CBS work with your branding challenge?
  • 05.11.2018

Vær med når CBS lancerer tre nye forskningsplatforme

CBS har etableret tre nye Business in Society forskningsplatforme, der tager nogle af samfundets vigtigste udfordringer op: ulighed, diversitet og digitale transformationer. Formålet er at generere kvalificeret viden til de højaktuelle debatter og beslutninger, som samfundsudviklingen kræver på de tre fokusområder. De tre platforme holder fælles lancerings-event på mandag den 12. november – EU-kommissær Margrethe Vestager er ’keynote’, og interesserede alumner er mere end velkomne til at deltage.
  • 05.11.2018

Collective Intelligence – CBS på vej mod det næste ’nye sort’

CBS’ Collective Intelligence Unit forsker inden for et område, som erhvervslivet kun lige er begyndt at få øjnene op for og se et potentiale i både nationalt og globalt. Med fokus på emner som ’Collective Intelligence’, ’the wisdom of crowds’ og med stærke bånd til forskningen inden for ’Computer-Human Interaction’ har forskningsenheden meget hurtigt fået en central plads blandt den globale elite af forskere og policy-makers inden for science and technology.
  • 11.10.2018

Hvis samfundet skal bæredygtigt gennem den digitale transformation

Digitalisering er blevet så gennemsyrende, at det skal hentes in i kernen af stort set alle studieprogrammer samt alle virksomheder, dette med fokus på evner snarere end kompetencer. Dette var kun en af mange ’take-aways’ fra årets CBS Business Connect event i Porcelænshaven onsdag den 10. oktober.
  • 11.10.2018

CBS opruster for at fastholde internationale talenter

Uddannelsesdekanen sætter med ny stilling fokus på indsatsen for at få CBS’ internationale dimittender i arbejde. ”De udenlandske studerende og dimittender udgør en fantastisk ressource for Danmark, det danske samfund og erhvervsliv”, lyder det fra dekanen.

Sider