Projektdeltagere

Der er ikke registreret deltagere til dette forskningsprojekt

Case Competition, 100 års jubilæum

Abstract:

Udover den internationale konkurrence arrangeres der hvert år også en åben Skandinavisk konkurrence, Beat the Elite, for alle studerende på bachelor eller kandidatniveau, som ønsker at prøve kræfter med case solving. Det er samme case virksomhed som den internationale konkurrence, men har til formål at brede case konceptet ud til flere studerende samt danne rammerne for tværfaglige løsninger. Denne konkurrence er åben for alle og havde 225 tilmeldte hold á 4 personer i den netop overståede 2015 udgave. De studerende får ved deltagelse i en case competition lejlighed til at tilegne sig kompetencer, som ligger udover den ordinære holdundervisningsform på universitetets studier og dermed en unik mulighed for at koble teori med praksis. Ligeledes skaber det for de studerende et indblik i tværfaglige samarbejder og mulighed for at danne stærke relationer og netværk.

Type:

Private (National)