Projektdeltagere

• Coordinator: Esben Rahbek Gjerdrum Pedersen

Personaliseret sundhedsinnovation: Nye servicemodeller til forebyggende pleje for ældre og borgere med kroniske lidelser (PreCare Phase II )

Abstract:

Projektets understøtter udviklingen af et mere borger-centrisk og sektor-neutralt sundhedsvæsen. Projektet vil flytte en betydelig del af de traditionelle sundhedsaktiviteter til patientens eget hjem. Det nye system overvåger ændringer i borgernes sundhedstilstand, og gør det muligt for dem at leve et så normalt liv som muligt. Systemet understøttes af et fælles Respons- og Koordinationscenter. Udviklingen af de kliniske løsninger sker samtidig med en analyse af de organisatoriske og økonomiske barrierer og muligheder.

Type:

Public (National)

Bevillingsgiver:

Region Sjælland, Innovationsfonden

Institut:

Department of Management, Society and Communication

Samarbejdspartnere:

Odsherred Kommune, Region Sjælland, Ringsted Kommune, Stevns Kommune, Urgent Agency, Danmarks Tekniske Universitet

Status:

Afsluttet