Det sker på CBS i december

Vil du vide mere om kønsnormer på arbejdspladsen? Eller om, hvordan man kan skabe tydelige resultater på tværs af nordiske regeringer? Få overblik over events på CBS her.

29/11/2019

Kom til GenderLAB workshop om ligestilling

Mandag d. 9. december, 2019 – 9:00-12:00, Copenhagen Business School, Solbjerg Plads 3 (lokale SPs05), 2000 Frederiksberg

GenderLAB er en nyskabende og samskabende workshop, der kombinerer designtænkning og forskning i ubevidst bias og normkritik i forhold til kønsproblematikker.
Denne workshop sætter fokus på vidensdeling i samfundet og giver dig en række værktøjer, der er brugbare hvad enten du er medarbejder i en offentlig eller privat virksomhed, leder eller forsker. Workshoppen er udarbejdet i samarbejde med Hanken School of Economics (Finland), GODESS Institute (USA) og KHT Royal Institute of Technology (Sverige).

Tilmeld dig her

Du finder programmet og praktisk information her

Oplæg og Q&A med ekspert i virksomhedsinnovation Andrea Kates

Tirsdag d. 9. december, 2019 – 15:30- 17:00, Copenhagen Business School, Solbjerg Plads 3 (Deloitte auditorium), 2000 Frederiksberg

Du er inviteret, når OIE (Organizational Innovation and Entrepreneurship) afholder et oplæg og en diskussion om innovationsprocesser og hvordan du kan fremtidssikre din virksomhed eller organisation.

Du kan læse mere om arrangementets tre dele her

Shutterstock

Hvordan koordinerer vi de nordiske regeringer med succes?

Torsdag d. 12. december, 2019 – 12:00 til fredag d. 13. december, 2019 – 12:00

Der er plads til forbedring, når det gælder, hvordan politiske repræsentanter og administrativt personale koordinerer deres arbejde, og det påvirker regeringernes præstationer i hele Norden. Viden om, hvordan regeringer fungerer er vigtig for vores grad af tillid til de politiske systemer, skriver Institut for International Økonomi, Politik og Business, der står bag workshoppen.

Læs mere her

Sidst opdateret: Communications // 29/11/2019