Minister Tommy Ahlers besøger CBS-konference om fremtidens uddannelser

Uddannelses- og forskningsminister Tommy Ahlers (V) kommer på sit første besøg på CBS. Han skal tale til en europæisk konference om fremtidens uddannelser på business schools.

06/06/2018

Tommy Ahlers
Foto: Kim Vadskær

Fredag kommer den ny minister for uddannelse og forskning, Tommy Ahlers (V), på sit første besøg på CBS. Det sker til en konference om fremtidens uddannelser på business schools, som CBS er vært for i samarbejde med den europæiske organisation European Foundation for Management Development (EFMD).

CBS’ rektor ser frem til at byde den ny minister velkommen på campus:
”Vi glæder os til at se vores nye minister herude. Han har en spændende profil med sine baggrund i startup-miljøet, som passer godt med vores tankegang. Og nu får vi mulighed for sammen at diskutere fremtidens uddannelser med kolleger fra business schools over hele Europa, det bliver rigtigt spændende”, siger rektor Per Holten-Andersen

Konferencen foregår torsdag til fredag. Uddannelses- og forskningsministeren kommer forbi fredag og holder en afsluttende tale fra 12.10 til 12:30.

BEMÆRK:  Konferencen livestreames fredag her

Se programmet for konferencen her

For flere oplysninger om ministerens besøg kontakt pressekonsulent Trine Søndergaard i Ministeriet for Uddannelse- og Forskning på e-mail: tri@ufm.dk og tlf.; 7231 8009 eller kontakt Mikael Koldby, presseansvarlig journalist på CBS, e-mail: mik.comm@cbs.dk.

For oplysninger om konferencen og deltagelse kontakt specialkonsulent Mia Cudrio Thomsen fra CBS på e-mail: mct.mp@cbs.dk og mobil: 25701855.

EMFD

Sidst opdateret: Communications // 08/10/2019