Erfaren fransk startup-investor med fortid hos Apple besøger CBS

Onsdag, 7 marts, 2018 - 10:00 to 11:00

D. 7. marts besøger Mr. Pascal Cagni, Chairman for Business France, CEMS klassen. Cagni er måske bedst kendt som Europæisk leder for Apple fra 2000 til 2012. Han blev ansat af Steve Jobs og havde stor succes som leder af Apple i Europa, Mellemøsten og Afrika. Til CEMS klassen vil han blandt andet tale om sine erfaringer fra Apple.

Mr. Pascal Cagni er i dag CEO for C4 Ventures, som investerer i startups. Dertil har den franske præsident, Emmanuel Macron, udpeget Cagni til at være formand for Business France og ambassadør for International Investment.

Arrangementet henvender sig primært til CEMS studerende og nogen MBA studerende. Er du interesseret, kan du henvende dig til Rene Elizabeth Barseghian på.

Sidst opdateret: Communications // 02/09/2020