Debatmøde om nye perspektiver på strategitænkning og lederskabelse

I en tid med store omvæltninger er det vigtigt at kunne få øje på udfordringerne og se mulighederne. Det bliver et must at finde nye veje for fremtidens strategiske tænkning, risikoledelse og medarbejderinvolvering.

Onsdag, 20 november, 2013 - 16:30 to 20:00

Samarbejdet mellem CBS, DJØF's Forlag og Forum for fremtidens offentlige ledelse og styring inviterer til sæsonens første debatmøde

Temaet for debatmødet er følgende:

Nye perspektiver til strategitænkning og lederskabelse

Som oplægsholdere til debatten har vi inviteret tre kompetente aktører, der har forskellig tilgang til innovationsledelse:

Steen Hildebrandt, der er ph.d. og professor i ledelse og organisation ved Institut for Ledelse ved Aarhus Universitet og som har stor indsigt i fremtidens nye involverende og samskabende ledelsesformer.

Søren Obed Madsen, der er cand.scient.pol. og afsluttet ph.d.-studiet om strategiers oversættelse og forankring i en række danske ministerier. Hans forskning anviser en lang række nye perspektiver på strategiers mobilisering, oversættelse og forankring.

Jørgen Huno Rasmussen, der er ph.d. og adjungeret professor ved CBS, tidligere administrerende direktør ved FLS og fremtrædende bestyrelsesmedlem i flere store virksomheder. Han har en betydelig indsigt i strategisk tænkning, der bl.a. går ud på at bryde konventionelle normer og prøve nye veje.

Mødet ledes af professor Preben Melander CVL/ CBS.

Debatmødet finder sted:

Onsdag d. 20. november 2013 kl. 16.30- ca. 20.00

Copenhagen Business School, bygning »Kilen«, Kilevej 14 A/B, 2000 Frederiksberg. Mødelok. Ks43.

Mødelokalet ligger i stuen (adgang via hovedindgangen og så til højre). Der er gode parkeringsforhold. Kør ind på Handelshøjskolens campus fra Nyelandsvej ad P. Andersens Vej og følg parkeringsarealet ned langs Solbjerg Plads-bygningen ned mod Ndr. Fasanvej. Du kan parkere gratis tæt på bygningen, hvis du kommer i god tid. Metro station »Fasanvej« (Solbjerg) ligger også tæt ved.

Efter den faglige debat vil der være uformelt socialt samvær i vestibulen. Her vil blive serveret en let anretning med øl og vand og efterfølgende kaffebord. Prisen for deltagelse udgør kr. 500,00 inkl. moms pr. deltager.

Tilmelding kan ske via e-mail til: forlag@djoef.dk.

Tilmeldingsfristen er torsdag den 14. november 2013.

Bemærk: Der er begrænset deltagerantal.

Bemærk venligst at tilmelding til debatmødet foregår via DJØF.

Sidst opdateret: Communications // 17/12/2017