Verdenskendt ekspert i finansiering gæster CBS

Professor of Finance, Edward I. Altman giver heldagsseminar på Handelshøjskolen.

24/04/2003

Max L. Heine Professor of Finance ved Stern School of Business, Edward I. Altman, giver heldagsseminar på Handelshøjskolen. Dr. Altman er især kendt for sin forskning inden for konkursanalyse, kredit- og lånepolitik, risk management i bankverdenen, corporate finance og kapitalmarkeder. Han er bl.a. forfatter til en lang række bøger og artikler inden for finansiering, regnskab og økonomi samt rådgiver for adskillige regeringer og organisationer.

Seminaret "Managing Credit Risk: The Next Great Financial Challenge" finder sted den 19. maj og er arrangeret af LEFIC, Center for Law, Economics, and Financial Institutions at CBS.

Sidst opdateret: Communications // 02/10/2004