Velkommen

Per Junker Thiesgaard - ny programdirektør for CBS Executive MBA program

08/11/2004

Per Junker Thiesgaard er 1. november 2004 tiltrådt som programdirektør for CBS Executive MBA program. Executive MBA programmet fejrer i denne tid sit 10 års jubilæum, og det er et velfungerende program, Per Junker Thiesgaard overtager fra Anne Mette Dissing-Immerkær, der fornylig blev udnævnt til direktør for CBS Executive. CBS Executive huser de forskellige executive programmer på CBS.

Per Junker Thiesgaard, der er 40 år, har læst datalogi og informations-psykologi på Københavns Universitet og har en MBA fra CBS Executive MBA. Derudover er han reserveofficer i Beredskabskorpset. Han har i en årrække været administrerende direktør for Bruhn NewTech A/S, et software-firma i den danske forsvarsindustri, og har arbejdet som direktør for firmaets amerikanske og engelske datterselskaber. De seneste fire år har han fungeret som selvstændig management konsulent med udgangspunkt først i London og siden København. Per Junker Thiesgaard har endvidere været aktiv i CBS regi som næstformand i CBS MBA Alumni Society og som mentor for CBS Executive MBA deltagere.

”Vi glæder os over, at vi nu har fået en programdirektør, der kender CBS Executive MBA programmet indefra, har stor international erfaring og stor praktisk erfaring med kommunikation, markedsføring og salg. Og så forventer vi os meget af Per Junker Thiesgaards lederevner og kreative evner – blandt andet evnen til at tænke out-of-the-box og effektivt få omsat resultatet i praksis” siger Anne Mette Dissing-Immerkær, direktør for CBS Executive.

CBS Executive MBA Program er et af en række executive master programmer, der udbydes af CBS. Fælles for CBS Executives Master programmer er, at der lægges vægt på at sikre det højeste faglige akademiske niveau koblet med dyb indsigt og erfaring fra erhvervslivet. Alle CBS Executives Master programmer bygger desuden på højt estimerede internationale lærerkræfter i kombination med de bedste danske.

Sidst opdateret: Communications // 08/11/2004