Tiltrædelsesforelæsning om ledelse

Med forelæsningen Ledelse - og den kollektive klangbund tiltræder Jan Molin sit virke som professor i organisationspsykologi ved Institut for Organisation og Arbejdssociologi (IOA).

27/10/2003

Med forelæsningen

Ledelse - og den kollektive klangbund tiltræder Jan Molin sit virke som professor i organisationspsykologi ved Institut for Organisation og Arbejdssociologi (IOA). For cirka et år siden forsvarede Jan Molin sin doktorafhandling

Den indfoldede orden - den udfoldede praksis (sept. 2002), som forsøger at konstruere "en meningsfuld beskrivelse af betingelserne for hverdagslivets processer - at søge mønstre, principper, rammer og relationer, som kan hjælpe til at begribe den menneskelige udfoldelse."

Jan Molin er cand.psych og dr.merc. og har i sit mangeårige virke på CBS stået for udviklingen af og været studieleder for talrige uddannelser: bl.a. totalreformen af HD-studiet i Organisation og Ledelse, udviklingen af Master of Management Development samt udviklingen af det nye studium HA i økonomi og psykologi, der begynder 2004.

Tid og sted for tiltrædelsesforelæsning

Tirsdag den 28. oktober 2003 kl. 15.00, auditorium SPS 03, Solbjerg Plads 3, 2000 Frederiksberg.

Sidst opdateret: Communications // 13/10/2004