En række af verdens bedste it-forskere på CBS

En håndfuld af verdens allerbedste it-forskere giver deres bud på virksomhedernes fremtid med anvendelse af strategisk it.

27/02/2004

Den 26. februar 2004 kommer en håndfuld af verdens allerbedste it-forskere og forelæsere og giver deres bud på virksomhedernes fremtid med anvendelse af strategisk it.

Blandt de seks verdenskendte forskere/formidlere er to af de førende amerikanske forskere (professor Lynne Markus og professor/ledelseskonsulent Peter Keen), og de bedste IT/IS forskere fra førende europæiske business schools: Erasmus University (dean og professor Han van Dissel), IESE i Spanien (professor Joseph Valor) og London Business School (professor Jeff Sampler). Endelig kommer en af Australiens førende It & Management forskere, professor Steve Elliot fra Sydney University.

Med baggrund i forskning i og rådgivning af verdens mest innovative virksomheder og med erfaring fra undervisning på de førende internationale executive MBA programmer, præsenterer foredragsholdere en række skarpe, indsigtsfulde og praktisk orienterede foredrag.

Konferencen, der finder sted i den

26. februar 2004 på CBS, Solbjerg Plads 3 i Tuborg Auditoriet 2.02 kl. 9.00 - 16.30, afholdes i anledningen af Niels Bjørn-Andersens 60 års fødselsdag, der gennem en menneskealder har været en af de førende forskere i informatik. Ikke blot ved Copenhagen Business School - men over hele verden.

Sidst opdateret: Communications // 16/10/2004