Pionerholdet er udklækket

De første 35 CBS MBA BYG'ere er færdige

03/06/2004

To års hårdt arbejde, 14 fag, utallige modulrapporter, to studierejser, videndeling i SiteScape og den afsluttende integrerende masterafhandling senere er 35 ledere fra bygge- og anlægssektoren færdige.

"Pionerholdets 35 af sektorens betydende aktører og deres virksomheder har udviklet en særlig evne til at gennemtænke og udvikle alternative anlægsmåder for bygge- og anlægssektorens mangeartede problemer og udfordringer", siger programdirektør Hans-Henrik Hansen. "Fremover vil der blive stillet endog meget store krav til erhvervets og dets aktørers omstillingsevne. Nøgleordet bliver innovation i alle sektorens forskellige processer. Og netop dette blev BYG-programmets deltagere og deres virksomheder i høj grad inspireret til", slutter Hans-Henrik Hansen.

Nyt MBA BYG-hold begynder den 4. januar 2005

MBA BYG-programmet er en executive MBA-uddannelse, som udbydes af Copenhagen Business School, Handelshøjskolen. Uddannelsen er en forskningsbaseret lederuddannelse for nuværende og kommende ledere inden for bygge- og anlægssektoren. Uddannelsen supplerer deltagerens individuelle kompetencer ved at formidle den nyeste viden inden for økonomi og virksomhedsledelse. Uddannelsen bibringer derved også til en udvikling af sektoren som helhed.

Sidst opdateret: Communications // 21/06/2004