Nyt hold

CBS byder velkommen til 12. årgang på Executive MBA

05/01/2005

CBS Executive MBA byder velkommen til 42 nye deltagere

I december 2004 bestod de 49 deltagere på 10. årgang af CBS Executive MBA deres afsluttende eksamen og fik papir på 23 måneders intensive studier i general management og lederudvikling.

Imorgen begynder 42 unge, talentfulde ledere på uddannelsens 12. årgang, når de indleder fire dages kick-off med introduktion til studiet og hinanden. Der er tale om et stærkt hold med stor ledelseserfaring og en gennemsnitsalder på 38 år. Blandt deltagerne er fem kvinder og fem udlændinge.

500 års ledelseserfaring

"Gennemsnitsalderen er et par år højere end vi er vant til, og det hilser vi med glæde. Vores Executive MBA bygger meget på dialogbaseret læring, og her er det en stor fordel, at deltagerne har stor erfaring – faktisk sidder der over fem hundrede års erfaring med virksomhedsledelse i klassen, og det giver en meget spændende og givtig undervisning.” siger programdirektør Per Junker Thiesgaard.

I de kommende 21 måneder skal deltagerne på CBS Executive MBA igennem en krævende cocktail af undervisningsmoduler, studieture til Kina og USA samt omfattende opgaver i forretningsudvikling og strategi. Al undervisning foregår på engelsk, og halvdelen af de professorer der underviser holdet bliver hentet i udlandet.

Sidst opdateret: Communications // 18/04/2005