Mogens Holten Larsen ny professor på CBS

Administrerende direktør i Bergsøe 4 A/S, Mogens Holten Larsen, er udnævnt til adjungeret professor på Copenhagen Business School inden for området Coporate Communication.

04/06/2003

Administrerende direktør i Bergsøe 4 A/S, Mogens Holten Larsen, er udnævnt til adjungeret professor på Copenhagen Business School inden for området Coporate Communication med tilknytning til Institut for Interkulturel Kommunikation og Ledelse. Mogens Holten Larsen underviser på MBA- og cand. merc.-uddannelserne, har udgivet flere bøger og ved flere lejligheder allerede samarbejdet med Institut for Interkulturel Kommunikation og Ledelse om seminarer og konferencer.

Tiltrædelsesforelæsning: "

Når virksomheder træder i karakter", 12. juni - 2003, Tuborg Auditoriet 2.02, Handelshøjskolen i København, Solbjerg Plads 3, 2000 Frederiksberg.

Sidst opdateret: Communications // 04/10/2004