Michael Porter på CBS

Det er lykkedes Center for Corporate Values and Responsibilities (CVR) at få Michael Porter fra Harvard Business School til at være hovedtaler på EABiS Colloquium 2003, som Handelshøjskolen er vært for.

08/08/2003

Det er lykkedes Center for Corporate Values and Responsibilities (CVR) at få Michael Porter fra Harvard Business School til at være hovedtaler på European Academy of Business in Society (EABiS) Colloquium 2003, som Handelshøjskolen er vært for. Michael Porter taler om sit nyoprettede Center for Effective Philanthropy og de strategiske forretningsmuligheder forbundet med virksomhedernes sociale ansvar (CSR).

Konferencen finder sted 19.-20. september 2003, og temaet er virksomhedernes sociale ansvar i Europa. Der stilles skarpt på den nuværende europæiske CSR-dagsorden, spredningen og anvendelsen af CSR i både erhvervsliv, forskning og undervisning - samt på indikationerne for fremtidens udvikling.

Udover Michael Porter, er John Elkington fra SustainAbility (mest kendt som ophavsmand til 'Tripple Bottom Line'-begrebet), Peter Pruzan fra CBS og Lise Kingo fra Novo Nordisk hovedtalere.

Sidst opdateret: Communications // 06/10/2004