Logistik under udvikling

Globaliseringen stiller store krav til logistikkens smidighed og systematisering

17/05/2004

CBS er rammen om

Den Danske Logistikkonference 2004, når den løber af stabelen 10. juni.

"Konferencen formål er at sætte fokus på den nyeste viden inden for det logistiske fagområde og give deltagerne mulighed for at vurdere egne logistikløsninger i forhold til fremtidens forventninger og krav", siger lektor Britta Gammelgaard. "Globaliseringen stiller store krav til logistikken, til dens smidighed og operative strukturer. Hvordan undgår man store lagre i forsyningskæderne? Det kræver organisering og styring af strømmene fra råvarerleverandører til slutbruger - og den stigende outsourcing kræver, at logistikken i høj grad videreudvikles.

På CBS er 9 forskere tilknyttet til det logistisk område - Supply Chain Management -, og uddannelse i området tilbydes på både kandidat, ph.d., MBA og som specialelinje på HD.

Den Danske Logistikkonference 2004

Torsdag den 10. juni - lokale: S.05