Konference om innovation og udvikling

Nøgle til vækst er for de fleste virksomheder baseret på innovation og udvikling. Efter at have sat fokus på dette område i en række forskningsprojekter arrangerer LOK forskningscenter nu en konference, hvor bl.a. den nyudnævnte "Årets Leder", Alfred Josefsen, taler om emnet.

03/11/2003

Nøgle til vækst er for de fleste virksomheder baseret på

innovation og

udvikling. Efter at have sat fokus på dette område i en række forskningsprojekter arrangerer LOK forskningscenter nu en konference, hvor bl.a. den nyudnævnte "Årets Leder", Alfred Josefsen, administrerende direktør i Irma samt en række centrale forskere fx professor Poul Rind Christensen, Syddansk Universitet og seniorforsker Venturelli Christensen, Logo Vision Lab taler om emnet.

Brændpunktet er innovation og udvikling, og i centrum er såvel diskussion og præsentation af forskningsresultater som mere praksisorienterede oplæg.

Tid og sted: Fredag den 7. november 2003 kl. 13:00-17:30, lokale SC 033, Dalgas Have 15, 2000 Frederiksberg.

LOK forskningscenter (Ledelse - Organisation - Kompetence) er et netværkssamarbejde mellem forskere ved CBS, Aalborg Universitet, Handelshøjskolen i Århus og Syddansk Universitet. Over 50 forskere deltager i samarbejdet foruden en lang række virksomheder og organisationer.

Sidst opdateret: Communications // 11/10/2004