Ernst & Young - ny Corporate Partner på CBS

Partnerskab med fokus på læring og udveksling af viden

25/03/2004

Med den forestående indvielse den 27. april 2004 af Ernst & Young's nye auditorium på Copenhagen Business School er det nyligt indgåede partnerskab med CBS nu en realitet.

Det landsdækkende revisions- og rådgivningsfirma, der globalt har 103.000 medarbejdere og 670 kontorer i 140 lande har indgået et tre-årigt partnerskab med CBS. Såvel Ernst & Young som CBS har store forventninger til partnerskabet baseret på dialog, videnudveksling og læring.

Udveksling af viden

Partnerskabet mellem Ernst & Young og CBS drives af et fælles ønske om udvikling. Samarbejdet vil koncentrere sig om kerneområderne udvikling af fremtidens uddannelser, rekruttering af studerende og omkring udvikling og udveksling af viden. Et parløb, der for alvor styrker såvel virksomhedens position og konkurrenceevne på den ene side og uddannelsesinstitutionens målsatte kvalitetskrav på den anden side.

"Ernst & Young har en helhedsorienteret tilgang til viden og ved at intensivere samarbejdet med CBS får vi adgang til den nyeste viden på en lang række områder - men også selv mulighed for at dele ud af vores", fastslår administrerende direktør Svend Hagemann fra Ernst & Young.

Det perfekte udgangspunkt

"Vi vil afsøge muligheder og grænser, både i forhold til de studerende og vores øvrige samarbejdspartnere. Hvordan kan vi bedst samarbejde, og hvilke fordele er der i det for CBS? Vi vil gå ind i samarbejdet med ydmyghed og nysgerrighed. For os er partnerskabet en læringsproces, men vi mener i al beskedenhed også, at vi har noget at byde på. Vi vil gerne ad den vej være med til at præge nogle ting", siger Svend Hagemann.

CBS glæder sig til samarbejdet med Ernst & Young: "De har et engagement og en vilje til at udveksle viden, og det danner et perfekt udgangspunkt for et fremtidigt frugtbart samarbejde", siger Corporate Relations Director Marisa Rud.

Sidst opdateret: Communications // 25/03/2004