Dansk kvalitetsmærke og internationalt ikon
Under overskriften "Mirakler, dem stykker man sammen - Bang & Olufsen 1960 - 1990", forsøges at finde kvalificerede svar på spørgsmålet: Hvorfor lykkedes det for B&O gennem samlet indsats på mange områder at blive et anerkendt kvalitetsmærke over en periode på 30 år? En periode, hvor alle andre danske virksomheder i branchen lukkede - eller bare forsvandt.
"På seminaret vil tre centrale personer i perioden - to medlemmer af ledelsen samt designeren Jacob Jensen - fortælle, hvordan kreativitet, design, produktion og økonomisk styring, drevet af ambitioner og tværgående samarbejde mellem forskellige funktioner, var med til at bringe B&O helt i front som et internationalt ikon", siger professor John K. Christiansen, som selv deltager på seminaret.
Fra CBS deltager også den nysankomne professor i ledelse af innovation Christer Karlsson.
Tid og sted
Mandag den 10 maj 2004
Tuborg Auditoriet (s.02) - 13:30 - 17:00
Copenhagen Business School, Handelshøjskolen
Solbjerg Plads 3 - 2000 Frederiksberg