Dansk kvalitetsmærke og internationalt ikon

CBS byder velkommen til seminar om Bang & Olufsens innovative historie

05/05/2004

Under overskriften "Mirakler, dem stykker man sammen - Bang & Olufsen 1960 - 1990", forsøges at finde kvalificerede svar på spørgsmålet: Hvorfor lykkedes det for B&O gennem samlet indsats på mange områder at blive et anerkendt kvalitetsmærke over en periode på 30 år? En periode, hvor alle andre danske virksomheder i branchen lukkede - eller bare forsvandt.

"På seminaret vil tre centrale personer i perioden - to medlemmer af ledelsen samt designeren Jacob Jensen - fortælle, hvordan kreativitet, design, produktion og økonomisk styring, drevet af ambitioner og tværgående samarbejde mellem forskellige funktioner, var med til at bringe B&O helt i front som et internationalt ikon", siger professor John K. Christiansen, som selv deltager på seminaret.

Fra CBS deltager også den nysankomne professor i ledelse af innovation Christer Karlsson.

Mandag den 10 maj 2004

Tuborg Auditoriet (s.02) - 13:30 - 17:00