CBS Formidlingspris uddelt

28/10/2003

Lektor Mette Morsing (Institut for Interkulturel Kommunikation og Ledelse) er modtager af CBS' Formidlingspris på 25.000 kr. for sin eksemplariske indsats inden for formidling. Mette Morsing har gennem sine aktiviteter i det nye

Center for Corporate Value and Responsibility på Handelshøjskolen samt i den nyligt afholdte konference

2nd Colloquium in The European Academy of Business in Society, der tiltrak topnavne såsom den internationalt anerkendte professor Michael Porter til København, demonstreret store formidlingsmæssige talenter.

Formidlingsprisen, som er stiftet af Det Erhvervsøkonomiske Fakultet, uddeles hvert kvartal i 2003 og gives til personer, der formår at skabe bro mellem formidling og videnskab. Tidligere har Nicoline Jacoby Pedersen (Institut for Ledelse, Politik og Filosofi) og Henrik Holt Larsen (Institut for Organisation og Arbejdssociologi) modtaget prisen.

Sidst opdateret: Communications // 11/10/2004