CBS CEMS-studerende bag unik konference

Handelshøjskolens CEMS Club - studerende på den fælles europæiske masteruddannelse som foregår i regi af Community of European Management Schools - står bag arrangementet Nordic CEMS Club Forum 2003.

28/02/2003

Handelshøjskolens CEMS Club - studerende på den fælles europæiske masteruddannelse som foregår i regi af Community of European Management Schools - står bag arrangementet Nordic CEMS Club Forum 2003, som organiseres sammen med de øvrige nordiske CEMS klubber i Helsinki, Stockholm og Bergen. Og CEMS-studerende fra alle fire steder er inviteret til at deltage.

Begivenheden er planlagt som en unik total kvalitetsoplevelse og sponsoreres af de to CEMS virksomhedspartnere: HILTI og NOVO NORDISK.

De studerende vil deltage i faglige workshops med cases og præsentationer ved både virksomhedsrepræsentanter og CBS-forskere inden for områderne B2B markedsføring og stakeholder relations. I tillæg får de et stort anlagt socialt arrangement, besøg på de to virksomheder og mulighed for at opdyrke netværk og karrieremuligheder.

Arrangementet foregår i København og Malmø den 6.-8. marts.

Sidst opdateret: Communications // 23/09/2004