Arbejdslivets psykologi

Professor Henrik Holt Larsen er aktuel med ny bog

17/11/2004

Arbejdslivets psykologi

Professor Henrik Holt Larsen (Institut for Organisation og Arbejdssociologi) er aktuel med en ny lærebog på Hans Reitzels Forlag om arbejdets mangesidede væsen. Bogen giver en bred oversigt over arbejds- og organisationspsykologien og lægger op til diskussion af centrale spørgsmål og problematikker på feltet.

"

Arbejdslivets psykologi er en udgivelse som imødekommer behovet for en grundlæggende dansk lærebog, der giver et velfunderet og alsidigt billede af, hvad begreberne arbejdspsykologi, organisationspsykologi og human resource management dækker", siger Henrik Holt Larsen.

Henrik Holt Larsen har skrevet bogen sammen med Gert Graversen (tidligere lektor i Arbejds- og organisationspsykologi ved Aarhus Universitet.)

Sidst opdateret: Communications // 17/11/2004