Virksomheders samarbejde med udviklingslande

Workshop om danske virksomheders samarbejde med lokale virksomheder i udviklingslande

Torsdag, 26 august, 2004 - 09:00 to 13:00

I forbindelse med forskningsprojektet "Globalisation, Competitiveness and Third World Enterprises", som gennemføres af et hold forskere fra Copenhagen Business School (IKL) og Aalborg Universitet, afholdes der torsdag den 26. august en halv-dags workshop på Copenhagen Business School.

Forskningsprojektet, der undersøger danske virksomheders samarbejde og koblinger med lokale virksomheder i Indien, Malaysia, Vietnam, Sydafrika og Ghana, er nu i sin afsluttende fase og forskerne præsenterer foreløbige resultater fra undersøgelsen.

Projekt-dokumenter, resumé af projektets resultater, samt program for workshoppen, kan findes på projektets

hjemmeside

Sidst opdateret: Communications // 26/08/2004