Oplevelsesbaseret kommunikation

Seminar i forbindelse med introduktionen af det nye masterprogram i Corporate Communication på CBS

Tirsdag, 19 oktober, 2004 - 16:00 to 18:00

Kommunikation gennem oplevelse er en nødvendighed for at trænge igennem i det overkommunikerede samfund. De traditionelle markedsføringsmetoder er ikke tilstrækkelige.

Der skal adfærd bag ordene, hvis budskabet skal have gennemslagskraft.

Med udgangspunkt i bogen: ”Oplevelsesbaseret kommunikation” sætter vi på seminaret fokus på oplevelse som kommunikationsform.

Seminaret afholdes som led i introduktionen af det nye masterprogram i Corporate Communication på CBS.

Efter seminaret er der mulighed for at stille spørgsmål om programmet til Studieleder Suzanne C. Beckmann og Program Manager Lina Matz.

16:00-16:15 Velkommen v/ Suzanne C. Beckmann

Professor & studieleder, på hhv.

Institut for Interkulturel Kommunikation og Ledelse & CBS Executive

16:15-17:00 "Gør det du siger" v/ Claus Sneppen

Partner i firmaet 3rdDimension og medforfatter til bogen "Oplevelsesbaseret kommunikation"

17:00-17:10 Oplæg til debat v/ Mogens Bjerre

Lektor på Institut for Afsætningsøkonomi på CBS

17:10-18:00 Diskussion

18:00-Reception

Tilmelding via Master of Corporate Communications hjemmeside.

Sidst opdateret: Communications // 11/10/2004