Oplevelsesbaseret kommunikation
Kommunikation gennem oplevelse er en nødvendighed for at trænge igennem i det overkommunikerede samfund. De traditionelle markedsføringsmetoder er ikke tilstrækkelige.
Der skal adfærd bag ordene, hvis budskabet skal have gennemslagskraft.
Med udgangspunkt i bogen: ”Oplevelsesbaseret kommunikation” sætter vi på seminaret fokus på oplevelse som kommunikationsform.
Seminaret afholdes som led i introduktionen af det nye masterprogram i Corporate Communication på CBS.
Efter seminaret er der mulighed for at stille spørgsmål om programmet til Studieleder Suzanne C. Beckmann og Program Manager Lina Matz.
Program
16:00-16:15 Velkommen v/ Suzanne C. Beckmann
Professor & studieleder, på hhv.
Institut for Interkulturel Kommunikation og Ledelse & CBS Executive
16:15-17:00 "Gør det du siger" v/ Claus Sneppen
Partner i firmaet 3rdDimension og medforfatter til bogen "Oplevelsesbaseret kommunikation"
17:00-17:10 Oplæg til debat v/ Mogens Bjerre
Lektor på Institut for Afsætningsøkonomi på CBS
17:10-18:00 Diskussion
18:00-Reception
Tilmelding via Master of Corporate Communications hjemmeside.