NOREK-konference

26 universiteter og handelshøjskoler i Norden besøger CBS den 18. og 19. juni

Fredag, 18 juni, 2004 - 09:00

NOREK, der er et samarbejde mellem 26 universiteter og handelshøjskoler i Norden holder konference på CBS den 18. og 19. juni. NOREK faciliterer især studenterudveksling, men også lærerudveksling indgår i programmet. Samtidig udgør NOREK et netværk mellem skolerne, der kommer til gavn i andre sammenhænge.

36 deltagere kommer til København for at drøfte, hvordan man kan udbygge samarbejdet. Da det samtidig er 10-års jubilæum for netværket, vil der blive gjort status med historisk tilbageblik.

Af særlige temaer vil der i år blive lagt vægt på integrering af udenlandske studerende, ligesom kulturforskelle i Norden vil blive præsenteret. Mette Kloch (Det Internationale Kontor) er CBS-repræsentant i netværket og har tilrettelagt konferencen.

Sidst opdateret: Communications // 21/06/2004