Morgendagens innovation

Arrangement om innovation, forskning og uddannelse med bl.a. statsminister Anders Fogh Rasmussen

Tirsdag, 8 juni, 2004 - 15:00 to 17:00

- fremtidens velfærd

Innovation, forskning og uddannelse er afgørende faktorer i finansieringen af fremtidens velfærd. Hvilke udfordringer står uddannelsesinstitutioner, erhvervslivet og politikerne overfor?

Hør statsministeren, forskningsdirektøren, den adjungerede professor, iværksætteren, den administrerende direktør og en Business Angel give deres bud på:

• Hvordan kan vi sikre et effektivt og frugtbart samspil mellem vidensproducenterne, erhvervslivet og de politiske beslutningstagere?

• Hvilke udfordringer står vidensamfundets foran?

• Hvilke krav stilles til dagens erhvervsliv, politikere og forsknings- og uddannelsesinstitutionerne?

Indlæg ved bl.a.:

• Anders Fogh Rasmussen, Statsminister

• Mads Krogsgaard Thomsen, Koncerndirektør for Forskning & Udvikling, Novo Nordisk

• Klaus Holse Andersen, Nordeuropæisk Direktør, Microsoft Danmark

• Søren Hougaard, Adjungeret professor og Business Angel