20 års jubilæum for HA(jur.) og cand.merc.(jur.)

Reception og gallafest i forbindelse med 20 års-jubilæum for HA(jur.) og cand.merc.(jur.) -uddannelsen

Fredag, 24 september, 2004 - 15:00 to 03:00

Reception

I efteråret 2004 er det 20 år siden, HA(jur.)/cand.merc.(jur.)-uddannelsen startede på Copenhagen Business School - Handelshøjskolen.

I den anledning er Studienævnet vært ved en reception. Vi præsenterer her et jubilæumsskrift, som indeholder studerende og dimittenders erfaringer med uddannelsen, samt de erfaringer, arbejdsgivere har gjort med at have kandidaterne ansat i deres virksomheder.

Gallafest

Intet jubilæum uden en fest! Cand.merc.(jur.)-netværket og Foreningen af ErhvervsJurister (FEJ) inviterer derfor til gallafest i Dalgas Have 15, 2000 Frederiksberg, kl. 18.30 – 03.00 efter receptionen.

Flere oplysninger om arrangementerne og tilmelding finder du på

www.cmj.dk eller

www.fej.dk. Du er også velkommen til at kontakte foreningerne med spørgsmål. Kontaktinformationer findes via hjemmesiderne.

Sidst opdateret: Communications // 23/09/2004