Årets ejerledelseskonference: Ejerledelse - Planlæg for fremtiden

Den 15. april afholder Center for Ejerledede Virksomheder konferencen "Ejerledelse - Planlæg for fremtiden", der særligt sætter fokus på ejerledede virksomheders langsigtsplanlægning, ejerafklaring og muligheder for fremtiden.

Fredag, 15 april, 2016 - 09:30 to 15:00

Center for Ejerledede Virksomheder ved CBS, INSEAD og Industriens Fond er glade for endnu en gang at kunne byde velkommen til årets ejerledelseskonference "Ejerledelse - Planlæg for fremtiden" den 15. april 2016, kl. 9.30-15.00.

Årets ejerledelseskonference sætter spot på danske ejerledede virksomheder, og har særligt fokus på ejerstrategi, det aktive ejerskab og planlægningen af virksomhedens fremtidige udvikling. Til konferencen kan du blandt andet opleve professor Kasper Meisner Nielsen fra Hong Kong University og professor Peter Bogetoft fra Copenhagen Business School. Professorerne vil  fortælle om deres nyeste forskning under temaet 'Hvad siger 10.000 ejerledere om ejerstrategi og exitplaner'.

Derudover byder dagen på den officielle lancering af det nye værktøj "Ejerstrategi-kortet", der kan understøtte langsigtet planlægning og ejerstrategi i ejerledede virksomheder. Både ejerledere, rådgivere og forskere vil være til stede for at diskutere nyeste forskning og brugen af viden og værktøjer til langsigtet planlægning for fremtidens ejerledede virksomheder

Læs mere om konferencen her og tilmeld dig her
Download programmet i PDF format her

Konferencen afholdes:
d. 15. april 2016 klokken 9.30-15.00