International anerkendelse

CBS’ forskning i management på absolut topniveau

24/05/2005

CBS’ forskning i management på absolut topniveau.

På ganske kort tid er det lykkedes 3 CBS-forskere at få optaget 2 artikler i det prestigefyldte tidsskrift

Strategic Management Journal, som er ét af de få tidsskrifter, som alle business schools verden over anerkender som et ubestridt A-tidsskrift.

Lektor Kirsten Foss og professor Nicolai J. Foss får i juni-nummeret udgivet artiklen

'Resources and Transaction Costs: How Property Rights Economics Furthers the Resource-based View' – mens professor Keld Laursen og Ammon Salter (Tanaka Business Schools) i 2006 udgiver artiklen '

Open for Innovation: The role of openness in explaining innovation performance among
UK
manufacturing firms'.

“Der findes næppe 10 danske artikler i management-tidsskrifter på det niveau, så det er ganske godt gået, at CBS på så kort tid markerer sig i Strategic Management Journal, som er et tidsskrift på absolut topniveau. Et tydeligt tegn på, at CBS’ forskning inden for management måler sig med verdens bedste,” siger professor Keld Laursen.

Sidst opdateret: Communications // 30/05/2005